El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

diumenge, 23 de novembre de 2008

Papereres divertides

Fa poc vaig anar a Logroño a fer un parell de conferències. Una vaig fer-la a l'Institut d'Ensenyament Secundari Batalla de Clavijo, que es troba prop del riu. Aquest institut s'ha especialitzat en batxillerat artístic i el seu alumnat no és només de la ciutat de Logroño; hi ha nois i noies que venen d'altres llocs a cursar estudis que només troben en aquest centre.

Em van cridar l'atenció les papereres que hi ha en els patis de l'Institut, on alguns nois i noies ja han començat a desenvolupar la seva vena artística:



Fotos: M. Piqueras (12.11.2008)

1 comentari:

Montse ha dit...

Em sembla fantàstic, el projecte. Els instituts solen ser tan sòrdids... Una miquetona de decoració, en el seu punt just, és fantàstic. I, a més, si ho ha fet la mateixa canalla...

Mercè, a veure si et put enredar perquè vinguis al meu centre! :)