dilluns, 9 d’agost del 2010

No és allò que sembla (IV)

O potser sí, que ho sembla i sóc jo que, en mirar-ho, li trobo l'aspecte d'una altra cosa?


Algú ho sap identificar?

Actualització 09.08.2010, 14.00
Doncs potser sí que sembla allò que és, perquè, tot i la trampa de no mostrar l'obra sencera, de treure-li el color i de girar-ho 90 graus, la primera resposta ja ho ha encertat. (O potser sigui que Anna May --la persona que ho ha encertat-- és molt espavilada.) Són dues de les quatre columnes que Andreu Alfaro va fer per a la Universitat Autònoma de Barcelona:





Es van inaugurar el 10 de setembre de 1999, però vaig trigar encara mesos a veure-les al natural. Un dia que vaig anar a la UAB, crec que a una conferència, se'm van aparèixer de sobte al meu davant i vaig quedar bocabadada. Era molt més del que m'havia imaginat per les fotos. Les vegades que he anat després a la UAB, he procurat acostar-m'hi per veure-les de prop. Impressionants!

Potser us interessarà:
Andreu Alfaro, un jove de vuitanta anys (11.08.2009)

Fotos: M. Piqueras, febrer 2005

3 comentaris:

amay ha dit...

A mi em recorden les 4 barres de la UAB! Aqui 2, clar, en horitzontal...

amay ha dit...

He de reconèixer que el que m'ha vingut al cap quan he vist la foto han sigut un parell de broques de trepant!

La lectora corrent ha dit...

Anna, és el que em va semblar a mi quan vaig buidar les fotos a l'ordinador i per això ho he posat. Però clar, com que ja he dit que no és el que sembla, ho has descartat.