dilluns, 23 d’agost del 2010

Deu haver-hi marits que s'ho creguin?

Aquesta darrera setmana gaire cada dia m'ha entrat algun correu amb arxius annexats i amb un títol del tipus: "Fotos de la teva dona". En algun em sembla que fins to hi afegien alguna cosa com ara "que et sorprendran" o "que no t'esperes"; tot en anglès.

He enviat directament aquests correus, sense obrir, a la bústia del correu brossa i no sé què hi deu haver dins ni en els arxius que els acompanyen. Les he llençat, per una banda, perquè jo no tinc esposa, però especialment perquè ja es veu que ha de ser correu brossa. De tota manera, estic intrigada per saber què hi diu o què hi ha dins del correu. Si no fos que temo que pugui contenir un virus, ja n'hauria obert un.

Per altra banda, em pregunto si deu haver-hi algun marit que pensi que algú pot haver fet fotos compromeses a la seva dona, i acabi per obrir aquests correus.

4 comentaris:

Clidice ha dit...

Hola! :)

te'n faries creus del que és capaç de creure's la gent! Sinó només et cal fer una repassada a la programació d'Antena 3 i Telecinco per la tarda ;P

zel ha dit...

Dona, més d'un hi haurà caigut, si hi ha gent que ho obre tot tot!

Pakiba ha dit...

Hi ha correus que més val no obrir.sempre sempre hi ha tarats.

La lectora corrent ha dit...

Hi deu haver una nova generació de correu brossa que no detecten els filtres. He començat a rebre'n d'altres que no tenen res a veure amb les fotos de l'esposa i que es nota que és brossa.