El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

diumenge, 22 d’agost de 2010

Esau Mwamwaya

No estic gens al corrent de la música moderna ni de les novetats musicals; per això de tant en tant em llegeixo les ressenyes de discos que publiquen alguns diaris. Segons els comentaris, intento trobar-ho a Youtube. Avui, a La Vanguardia parlaven d'un disc d'Esau Mwamwaya, cantant de Malawi que viu a Londres de del 1999. M'ha agradat, aquest videoclip amb el cantant i gent del seu país, especialment els fragments en què balla amb la mainada:

2 comentaris:

L'À | L'imperdible de L'Ànima ha dit...

Recomanable!

Que passis un bon estiu!

Jordi Cirach

Pakiba ha dit...

M'agradat,sobre tot els nens.