El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

dimecres, 27 d’agost de 2008

Si us estimeu els llibres...

... i el seu món i no coneixeu el bloc Diari d'un llibre vell, de Xavier Caballé, doneu-hi un cop d'ull. Us enganxarà. El vaig descobrir fa unes setmanes i crec que és un dels millors blocs que he trobat. M'hi agrada el contingut, m'hi agrada el disseny i hi aprenc coses molt interessants.

I si a més d'estimar-vos els llibres, us estimeu els gats, podreu apreciar la col·lecció de mixets de biblioteca que hi surten de tant en tant. I fixeu-vos en la capçalera, cada vegada que entreu en el bloc serà diferent. Com es deu fer això? (Un altre misteri ---per a mi-- en el disseny dels blocs que m'agradaria esbrinar.)

2 comentaris:

Boirina ha dit...

Gràcies per l'enllaç, Mercè!

No entenc com aquest bon home no és bookcrosser... ;)

xcaballe ha dit...

Mercè... gràcies pel post! Me n'alegro que t'agradi el bloc! :)

Sobre les imatges rotatòries, faig servir una extensió per a WordPress que ho fa tot: jo només li haig d'indicar on es troben les imatges i la resta la fa aquest programet. Amb blogger no crec que sigui tan fàcil fer-ho.

Boirina, em costa molt despendre'm dels meus llibres...