diumenge, 24 d’agost del 2008

Per provar que som persones...

Per provar que som persones, i no màquines que poguessin omplir els blocs d'escombraria o anuncis, moltes vegades, per afegir un comentari a una netrada d'un bloc, cal copiar unes lletres que apareixen en una casella i que solen estar una mica distorsionades. De vegades, però, ho estan tant, de distorsionades, que tot i que jo sigui una persona --o així m'ho sembla-- no sé distingir bé alguna de les lletres o, en els casos que barregen minúscules i majúscules, també em costa adonar-me quin tipus de caixa (alta o baixa) es tracta.

Entre els blocs que brostejo n'hi ha un que m'agrada molt perquè les lletres que han de provar que sóc una persona són sempre molt clares i, a més, formen sempre una paraula catalana. És el bloc Edunòmia, de Miquel Duran. Si es pot fer així de fàcil, perquè altres plataformes ens ho compliquen tant?

1 comentari:

merike ha dit...

Si resultava escriure sobre el meu blog, també hi hauria aquestes lletres distorsionades com jo tenir en el seu blog per desxifrar? He posat el meu blog en una posició on he d'acceptar cada comentari i els llegeixo abans que es permetin en el blog. No pensava que hi hagi un problema amb gent que té aquelles lletres distorsionades, hi ha? Ara he d'escriure: kulpsm:-)))