El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

diumenge, 3 d’agost de 2008

Lídia, Mayte i Dulce, com els tres tenors

Aquesta tarda de diumenge no goso ni treure el nas fora del balcó. Amb les persianes encara baixades per evitar que el sol escalfi la casa, i deixant córrer l'aire (l'aire natural, que per a mi és el millor aire condicionat), m'he entretingut brostejant per Internet, que és més entretingut que fer zapping amb el comandament de la tele. A youtube he trobat aquest vídeo, que és una mena de versió femenina dels tres tenors.

Lídia Pujol, Mayte Martín i Dulce Pontes canten "Lágrimas", del repertori de Dulce Pontes. Primer en canten un tros cadascuna per separat i després les tres plegades acaben la cançó. Són tres veus distintes, però encisadores.



la canço comença així:

Cheia de penas
Cheia de penas me deito
E com mais penas
E com mais penas me levanto
No meu peito
Já me ficou no meu peito
Este jeito
O jeito de querer tanto.

Si voleu continuar amb les veus d'aquestes dones, a youtube hi ha diversos vídeos de cadascuna. M'ha agradat molt la bulería "Procuro olvidarte" que canta Mayte Martín.


2 comentaris:

Lo Consueta de Reus... i de tot arreu. ha dit...

Jo he fet la visita amb explorer i molt bé. Salutacions i endavant.

Lectora corrent ha dit...

De vegades jo també he provat amb l'explorer sense cap problema, però hi ha persones que m'han dit que no ho veien bé. Gràcies pel comentari.