divendres, 27 de febrer del 2009

Es converteixen blogger i google en un facebook?

Vaig dir fa algun temps que no estic a FaceBook ni penso entrar-hi. I ho mantinc. No em fan cap falta les anomenades xarxes socials virtuals. D'altra banda, reconec que el món blocaire és una mena de xarxa social, però amb certs límits. Des de fa uns dies, però, temo que s'estigui convertint en un nou FaceBook.

Vaig incorporar el gadget de les persones que segueixen el bloc i veig que els darrers dies ha canviat. Abans només posava el que jo volia, com a encapçalament. Ara hi surten uns afegitons que jo NO he decidit posar-hi. I el cas és que no sempre ho veig igual. De vegades veig a la part inferior una mena de petició de ser amics (Google Friend Connect), i clicant al damunt demana ID de Google o d'altres espais, xarxes o com es diguin. D'altres no. Per què aquesta diferència? I ho deu veure tothom igual que jo? He mirat en la configuració, però l'única opció de tria que tinc és la del títol, que en el meu cas és "Segueixen aquest bloc:" La resta l'afegeix Blogger.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs saps que precisament tu vas desaparèixer, per caprici dels senyors Google, de la llista de seguidors del meu espai?

En tenia nou, de seguidors; i va i l'altre dia, abans de la introducció d'aquests canvis per part de la plataforma, vam ser moltes les persones que ens vam trobar que ens faltaven seguidors. A mi dos, concretament.

I jo continuo no sent del Facebook: em fa por que em faci perdre el temps i que esdevingui una manera de relacionar-me amb els amics perdent la immediatesa dels cafès o de les xerrades telefòniques.

Anònim ha dit...

Montse, a mi me'n van desaparèixer un parell, però vaig pensar que s'havien cansat i havien marxat per pròpia iniciativa. (Però si he desaparegut de la teva llista, no ha estat pas per iniciativa meva. Miraré d'apuntar-m'hi de nou.)

Ja recordo que tu també vas apuntar-te al "club" de les que no volem entrar a FaceBook.

OLGA ha dit...

Ostres, no ho havia vist. A mi també em surt algo nou...

Anònim ha dit...

Donc potser el que passarà és que FaceBook esdevidrà una suma de google i blog i twitter i...
FB no m'acaba de convèncer. Segueixo fent-hi proves.

Anònim ha dit...

Coincideixo amb en Miquel Duran... tot acabarà sent el mateix... de fet el propietari de tot plegat és el senyor google, no?

Puigmalet ha dit...

Jo et llegeixo pel google reader i acabo de veure que no apareixia en aquesta llista. Ara m'hi he afegit i m'ha dit "Enhorabona! No seguiu La lectora corrent." I ara encara ho entenc menys. Confio que al reader estigui tot igual.
Jo tampoc gasto feisbuc, malgrat les pressions d'amics i coneguts.

Anònim ha dit...

Puigmalet, deu haver-hi un error en la traducció al català de blogger, perquè a mi també em diu "no seguiu ...." en afegir-me a un bloc.

maribelps ha dit...

Pués a mí sí que me gusta mucho Facebook, esto sí, publicando con mucho cuidado y con restrinciones de acceso para sólo amigos, y sin embargo no me atrevo a exhibir mis blogs.. A la gente de mi generación no le suele gustar Facebook... Curioso.. No he encontrado a ningun@ antigu@ compañer@.

La lectora corrent ha dit...

Maribelps, jo tinc gent coneguda de la meva edat que sé que són a FaceBook. I conec gent molt més jove que jo que, en canvi, no hi tenen cap interès. Com en tot, els gustos són variats.