dissabte, 14 de febrer del 2009

El petit príncep (nepalès)

Fa poc va augmentar la meva col·lecció de «petits prínceps». Me'n van regalar un exemplar en nepalès:


En començar la col·lecció d'aquesta obra en diferents llengües, no vaig pensar que estava fent una cosa que fa molta altra gent al món. Quan vaig visitar Hay-on-Wye (o Gelli Gandryll en el seu nom gal·lès), vaig provar si trobava petits prínceps en alguna de les moltes botigues d'aquell poble llibreria. Em van dir que era un llibre molt buscat.

I l'any passat vaig assabentar-me de l'existència de l'Associació "El Petit Príncep" de Catalunya, de la qual sóc sòcia des de fa poc. Entre les activitats que l'associació té en perspectiva per a enguany hi ha:
  • Presentació d'una proposta a l'Ajuntament de Barcelona per posar el nom del Petit Príncep a uns jardins i el nom de Saint-Exupéry a un carrer de la ciutat.
  • Parada de l’Associació a la Rambla Catalunya amb motiu de la diada de Sant Jordi .
  • Presentació de l’Associació a la prensa. Presentació del llibre virtual amb text i audio a les escoles.
De moment és una associació petita (jo tinc el número 10 de sòcia!), però espero que amb el temps, a mesura que la gent s'assabenti que existeix l'Associació, el nombre de persones que s'hi inscriguin augmenti. La quota és molt mòdica: 12 euros