El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

dimarts, 23 de desembre de 2008

Un bon menú

Per a Nadal, un bon menú. Aquest menú que he trobat a YouTube m'agrada molt, encara que no sigui de Nadal i que tingui ja més de vuitanta anys. Em sembla molt divertit. És una cançó que cantaven Los Xey, de la qual oficialment eren autors; segons El País, però, sembla ser que l'autor era un altre.



A casa teníem el disc (em sembla que era un dels petits, de 45 rpm), però a un conegut italià del meu pare, que era un gran menjador (l'italià, no pas el meu pare), li va fer gràcia i va demanar-li que l'hi regalés. Després ja no vàrem tornar a trobar el disc en cap botiga; si més no la versió dels Xey.

2 comentaris:

merike ha dit...

Bon Nadal!

el meu fill, 8 anys - Nadala en fines - Free MP3 Stream on IMEEM Music

Montse ha dit...

Ai, que jo també la coneixia, aquesta cançó. La tenia totalment oblidada.

Fa venir gana!

Gràcies, Mercè.