El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

dimarts, 2 de desembre de 2008

Guadalajara en un llaaaano...

Els propers dies potser faltaré a la cita amb el meu bloc. El motiu?:




Feia molt de temps que m'abellia d'anar-hi. I enguany finalment en tinc l'oportunitat. No seran molts dies els que passaré a Guadalajara, perquè el dia 8 he de ser de tornada, però espero aprofitar-los al màxim. Sé que em passarà com en alguns congressos amb múltiples sessions simultànies, que em sento aclaparada i acabo tenint la sensació que no he assistit als actes més interessants. He estat mirant el programa i el que més m'atreu és tot el que està relacionat amb Itàlia, que és el país convidat d'enguany. Com que el motiu que m'hi porta --un col·loqui internacional de cultura científica-- comença el dia 6, espero que abans podré dedicar-me a altres activitats.