El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

dijous, 4 de desembre de 2008

Tot i els cordons umbilicals...

...he hagut d'anar a demanar ajut a la recepció de l'hotel. L'adaptador de l'endoll que em vaig endur és defectuós i no podia connectar l'ordinador al corrent elèctric. No és que tingués moltes ganes de connectar-lo després de 22 hores de viatge, però havia de mirar el correu per saber si dimecres s'havia fet una cosa que vaig deixar pendent; amb el desfasament horari que hi ha (set hores) no m'ha semblat adient telefonar i despertar la gent. I ves per on, malgrat el cansament, un cop engegat l'ordinador m'he espavilat.

El que més m'ha sobtat del poc qued he vist de Mèxic aquest vespre: la grandiositat de Ciudad de México, tot i que en aterrar era ja de nit. No sé si he vist mai des de l'aire una extensió poblada tan gran com aquesta. I l'omnipresència de Telefónica I Movistar en les tanques publicitàries i cartells. És com si no m'hagués mogut de casa.