El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

divendres, 9 de juliol de 2010

Rebaixes i aparadors

Dilluns, a Torí, camí de la Mole Antonelliana, on feien la tradicional recepció als periodistes i comunicadors, vaig veure aquest aparador:


Vaig trobar molt divertits el saler i potet del pebre gegants i els vaig fotografiar. L'endemà, en tornar cap a l'hotel d'una activitat que es feia també en aquella zona de la ciutat, era ja de nit i en passar davant de la mateixa botiga, em va cridar l'atenció un detall que el dia abans, a la llum del dia, m'havia passat desapercebut:

Es deuen dir "rebaixes" les rebaixes en piemontès? O està escrit en català?

1 comentari:

Clidice ha dit...

això és consciència lingüística! potser que hi fem excursions en comptes d'anar a Lourdes! :)