diumenge, 9 de març del 2008

La comissaria virtual (4 bis): Cómo divertirse limpiando la cocina

Publicat a El Periódico del verano, 27 de juliol de 1997:



Segurament en el bloc no es pot llegir bé. Vegem si ampliant la primera columna:

L'autor, César Barba, escriu en el primer paràgraf:
La limpieza de los muebles y utensilios de cocina puede convertirse en un pasatiempo si usamos algunos trucos tan antiguos como imaginativos [...] en vacaciones hay suficientes ratos de ocio para realizar una tarea que, además de útil, es divertida y pedagógica.
Per què no llegiria jo això el 1970, quan vaig començar a fer de mestressa de casa? Imagineu-vos si em podria haver divertit des d'aleshores refregant el coberts amb ceba o amb taps de suro humitejats; o netejant els mobles amb cera d'abella i protegint els marbres amb amoniac. Que bleda he estat, que no he sabut sortir dels vulgars VIM, AJAX o Tenn, que no són gens divertits! Potser el producte més original que he fet servir tots aquests anys hagi estat Mr. Proper (ara en diuen Mr. Limpio, em sembla), una espècie d'Aladí que fa desaparèixer el greix.

1 comentari:

OLGA ha dit...

Boníssim Mercè!!! Si parlessim amb la dona, si és que en té d'aquest senyor m'agradaria saber què en diu.