dimecres, 3 de desembre del 2008

Baixar les maletes

Cada vegada que preparo l'equipatge per sortir de viatge recordo una amiga que un cop, tot parlant de les maletes, va comentar que la gent sol dir "he de baixar la maleta" (abans del viatge) o "he de pujar la maleta" (a la tornada). Per què la gent guarda les maletes a la part alta dels armaris? Potser per a qui només viatgi molt de tant en tant, la part superior d'un armari sigui el lloc on fan menys nosa. Però a les persones que viatgen sovint, no els seria més pràctic tenir les maletes desades a la part baixa de l'armari?

Enfilar-se a una escala sempre és arriscat, sobretot per a les persones que no són ja a la primera ni a la segona edat. Fa un temps, quan una dona em parlava d'una amiga que el dia abans de marxar de viatge s'havia trencat la cama, no vaig gosar preguntar-li si potser havia caigut de l'escala en baixar la maleta. Deu haver alguna estadística de les persones que han pres mal baixant o pujant les maletes?

Tenint en compte que les meves cames ja no són el que eren fa alguns anys, potser hauré de començar a fer espai per a les maletes a la part inferior de l'armari.

(Deixo aquest escrit programat abans de marxar a Guadalajara. Si el llegiu, és que he aconseguit baixar la maleta sana i estàlvia. Si hagués caigut, em faria vergonya publicar-lo.)

3 comentaris:

Xavier Caballé ha dit...

Jo guardo la maleta (la grossa) sota la fusta de planxar... i les bosses de viatge a la part inferior de l'armari ;)

OLGA ha dit...

Ostres Mercè!! fas unes entrades que et posen de bon humor! Jo les tinc directament a terra, això si, al cap de casa, que és una tercera planta. Mai tant que caigui per les escales...

Anònim ha dit...

Xavier, Olga, feu molt bé. Jo hauré de plantejar-m'ho i deixar les dues que més uso a la part inferior. De fet, quan faig algun viatge i sé que en qüestió de dies o unes poques setmanes en faré un altre, de vegades ja no pujo la maleta.

Però fixeu-vos en la gent gran que coneixeu o on es desen quan les cases són petites i els armaris tenen altells: solen ser maletes "de pujar i baixar".