El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

divendres, 17 d’abril de 2009

La Barcelona insòlita (5)

Dijous 16 d'abril va caure sobre Barcelona una calamarsada forsa intensa tot i que de poca durada, Molts carrers i molts cotxes van quedar coberts d'una capa blanca; de lluny semblava neu. Però la calamarsa va desfer-se aviat; la pluja la va fondre. Les fotos estan fetes al carrer d'Entença, prop de la Model, quan ja era mig fosa:


Fotos: M. Piqueras (Barcelona, 16.04.2009)

2 comentaris:

Montse ha dit...

M'ho vaig perdre. Era a Olesa, a la feina! Va ser al migdia, oi? En tornar a Barcelona, a quarts de tres, a l'altura de Sant Just va ser un espectacle, un "plou i fa sol" magnífic. Llàstima que no va aparèixer cap arc de sant Martí.

Per cert, Mercè, (i me'n vaig una mica off-topic) has sabut de la notícia de l'home rus amb l'avet al pulmó??? No m'ho puc treure del cap!!! Ha de ser una broma!!! M'agradaria saber-ne la teva opinió!

Met ha dit...

A Poblenou també es van emblanquinar per uns minuts els cotxes... Temps primaveral que feia anys que havíem oblidat.