He de rectificar el que vaig escriure fa gairebé un any sobre la lentitud de les obres a Barcelona, després d'haver vist com, en poques hores,
canviaven l'asfaltat d'un carrer londinenc. Dissabte a la tarda (19 de juny 2010) he vist una cosa semblant a Barcelona, a la part superior de la Rambla, en el lateral de pujada:





Per què no fan el mateix en el meu barri? Al cap i a la fi, amb les restriccions de trànsit que hi ha ara a la Rambla, hi passen menys cotxes que pel meu barri.
Fotos: M. Piqueras (19.06.2010)
2 comentaris:
Aquesta rapidesa que hi ha hagut a La Rambla és l'excepció. S'afanyen, només, per a tenir-ho tot a punt pels turistes. Per la resta, no hi ha pressa!
El problema amb les obres que fan en altres llocs menys "visibles" és que en comencen moltes al mateix temps i després s'eternitzen.
No sé si és un problema de burocràcia, però seria molt més pràctic que, en comptes d'estar treballant en cinc llocs amb tres obrers a cadascun, treballessin en un lloc sol amb quinze obrers, i enllestissin aquella obra en una cinquena part del temps i després n'ataquessin una altra. O és que els gestors no van estudiar la regla de tres inversa?
Publica un comentari a l'entrada