dilluns, 21 de juny del 2010

Els monjos també assetgen!

No són únicament Telefonica, Jazztel, Ono, Orange, etc. oferint-me grans avantatges, si els dedico l'exclusiva de la meva connexió telefònica i ADSL, o la veu enregistrada que comença a informar-me de les grans millores en la connexió a Internet que s'han produït en la meva zona (no sé com acaba perquè penjo abans que m'ho pugui dir); ni la dona que m'ofereix congelats a domicili, o la que vol vendre'm caves; ni l'operadora de Gas natural que m'ofereix electricitat o aire condicionat, o la d'Enher que m'ofereix gas; ni la de Marina d'Or que es veu que tornen a l'atac...

No, no són únicament aquestes empreses les que es dediquen a assetjar telefònicament la població. Avui m'ha trucat una dona de part de l'abadia de Montserrat per vendre'm... una bíblia! Però el cas és que no és la primera vegada que em fan aquesta oferta per telèfon. No sé si la mateixa dona o una altra, ja em va trucar fa uns mesos. Quan li ho he dit, m'ha respost que ara és una altra edició més manejable; si fa no fa, una bíblia de butxaca. Al pas que anem, potser algun dia d'aquests em trucarà algú per oferir-me un alcorà!

3 comentaris:

Clidice ha dit...

el mal és que t'obliguen a acabar essent maleducada. algú hauria de veure si aquest sistema, a la llarga, dóna bons resultats, perquè el que és a mi només aconsegueixen sulfurar-me.

ei, felicitats pel blog, m'ho estic passant molt bé, sobretot amb els apunts de ciència! :)

Basseta ha dit...

Jo acabaré per tallar el teléfon perque em quidren sempre cuant estic fent la migdiada.

La lectora corrent ha dit...

Clídice, a mi també m'emprenya molt. Una vegada vaig demanar a la dona que trucava que em digués qui era la persona responsable de la llista amb telèfons que ella tenia perquè els volia denunciar (vaig llegir-ho en algun lloc, que es podia fer).

Va ser pitjor, perquè em va donar un número de telèfon d'aquells que et respon una màquina, i després de passar per màquines diferents vaig tornar a la primera gravació. Deu estar fet per desanimar qui gosa protestar.

Basseta, a casa també solen trucar després de dinar (i a altres hores; fins i tot els caps de setmana), mentre estic pesant figues o fent la migdiada del frare. I si responc, és perquè en el telèfon fix no es veu el número de qui truca i penso que pot ser algú de la família o per alguna qüestió de feina.