diumenge, 13 de setembre del 2009

Quan no n'hi ha prou a "fer dissabte"

Ara que les prestatgeries que es van despenjar tornen a ser al seu lloc i --espero-- ben subjectes a la paret, començo a retornar-hi els llibres. Volia seguir fent "dissabte", però un cop eliminats els llibres que tinc clar que no mereixen un espai en la meva biblioteca --ni en cap altra-- em trobo que n'hi ha molts que potser en el seu moment em van interessar, però ara en podria prescindir molt bé. El cas és que no són llibres que mereixin ser destruïts, sinó que mereixen un altre lector o lectora. Com deia Asun en un comentari a la meva entrada anterior sobre els llibres, "que difícil és fer dissabte de llibres"!

De tota manera, veig que les properes setmanes se'm presenta l'oportunitat de treure de casa llibres sense haver de destinar-los directament al contenidor del paper. Xavier Caballé, en el seu Diari d'un llibre vell, diu que, a la Fira del Llibre d'Ocasió d'enguany (passeig de Gràcia, Barcelona, 18 de setembre-4 d'octubre) "es repetirà l'experiència del Punt de Reciclatge Llibre Solidari. Es tracta d'un punt [...] on els visitants podran cedir els seus llibres de segona mà i comprar-ne d'altres a molt bon preu." Els diners que obtenen els destinen a algun projecte de la UNICEF.

3 comentaris:

Montse Vallmitjana ha dit...

Podriem quedar, jo també en portaria

Asun ha dit...

Quina bona idea !!!!!!!!!! jo avui tenia una mala pensada al cap i era portar-los a la bústia de retornar els llibres de la biblioteca però això no está bé i la veritat es que a Girona no sé si hi ha lloc d'intercanvi de llibes o algun punt solidari per donar o intercanviar.
M'encanta viatjar per les teves pàgines......
Petons

La lectora corrent ha dit...

Encara no ho he fet, però ja tinc una pila de llibres preparada. Espero poder dur-los algun dia d'aquests. Gràcies pels comentaris.