dijous, 4 de juny del 2009

M'estalvio un "trilema"

En aquesta ocasió, em quedo sense poder votar. No sabia quin era el termini per sol·licitar el vot per correu (diumenge seré fora de Barcelona) i vaig anar a Correus l'endemà del darrer dia possible per fer-ho.

Per una banda, em sap greu, perquè és un vot menys en contra que tindran els partits --o coalicions, que no sé ben bé com van aquestes eleccions-- als quals segur que no votaria. Per una altra però, m'estalvio un "trilema" (o potser "quadrilema"): decidir quin és el partit que menys em desagrada.

He seguit poc la campanya electoral, però el poc que he vist i sentit m'ha decebut per totes les parts. Potser el concepte de 'campanya' que tinc jo és diferent del que té la resta de la gent? Per vendre un producte, cal cantar-ne les excel·lències; no pas explicar a la possible clientela que els productes de la competència no valen res. Quan veig alguns espots publicitaris em fa l'efecte com si m'estiguessin dient: "Nosaltres no som gran cosa, però els altres encara ho fan / ho han fet / ho farien pitjor." I així és com des de fa temps que estic votant: mai convençuda que ho faran bé, sinò esperant que ho facin menys malament que els altres.

1 comentari:

Met ha dit...

Si més no el teu vot sempre és/ha estat en positiu. Molts cops la gent vota per anar en contra de... i no a favor de...
Trist. :(