dijous, 17 de juliol del 2008

Nova guia del Jardí Botànic de Barcelona

Mirant el correu d'ahir, hi trobo una invitació a la presentació de la nova guia del Jardí Botànic de Barcelona, que es farà avui, 17 de juliol, a les 12.30 a l'Ajuntament de Barcelona. M'hauria agradat anar-hi, però no em serà possible. Espero poder obtenir aviat aquesta guia, publicada dins la col·lecció de les guies dels parcs de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

Ara fa temps que no he pujat al Jardí Botànic. Vaig anar-hi l'any passat, quan a l'Institut Botànic van fer l'exposició de Suzanne Davit, però aquell dia plovia molt i només vaig veure l'exposició motiu de la meva visita. Potser amb aquesta nova guia m'animi a tornar-hi aviat.

1 comentari:

merike ha dit...

No he estat a aquest parc! No pensava que hi hagi una vista a Barcelona que no he vist:-) Bo saber!