diumenge, 13 de juliol del 2008

1.000.000 de llibres gratis

Fins al 4 d'agost, la Fira Mundial del Llibre Electrònic ofereix un milió de llibres i altres documents que poden descarregar-se de la xarxa. Aquesta notícia és de les que cal difondre, perquè se n'aprofiti el nombre més gran de gent possible. Jo me n'he assabentat a través del bloc Quiro News, de l'Associació Catalana d'Història de la Veterinària.

Alguns exemples del que s'hi por trobar: Un recull d'assajos de Virginia Wolf; el llibre Half hours in the far north / life amid snow and ice, que tracta de la vida a l'Àrtic, i inclou nombroses il·lustracions; contes de Beatrix Potter, amb les il·lustracions de l'autora; o una història d'estudiants i mestres de ciències de la salut de l'edat mitjana, per esmentar-ne només uns pocs.

Val la pena aprofitar aquesta fira, tot i que el bé de deu d'obres que posa a l'abast de tothom em fa recordar el que hi ha escrit en una samarreta que em vaig comprar fa anys en una llibreria increïble que vaig descobrir a Nova York: "So many books, so little time".