El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

divendres, 29 de febrer de 2008

A què em deu convidar l'alcalde?

Com a membre del Consell de les Dones de Barcelona, de vegades rebo invitacions per assistir a actes oficials. Ahir en vaig rebre una en forma de díptic, que a la primera pàgina duu això:

És l'escut de l'Ajuntament de Barcelona. Això significa que és una invitació oficial. Suposant que a l'interior trobaria la informació sobre l'acte al qual m'han convidat, l'obro i em trobo... això:

Són els noms de l'alcade de Barcelona i de la regidora d'un districte. Però la resta, la deuen haver imprès amb amb tinta invisible?

2 comentaris:

Olga ha dit...

Ostres!!!

quina intriga!

La lectora corrent ha dit...

El sobre ve de la Regidoria de Dones i Joventut. Suposo que deu ser una invitació per a la celebració institucional del Dia de la Dona (me l'envien cada any). Què pot haver passat? Que s'hagin oblidat d'imprimir el text de la invitació? O que en el moment d'imprimir la que m'han enviat caigués un paper damunt del lloc on havia d'anar el text? Deu ser només la meva la que no té text o totes hauran sortit igual?