divendres, 29 de febrer del 2008

A què em deu convidar l'alcalde?

Com a membre del Consell de les Dones de Barcelona, de vegades rebo invitacions per assistir a actes oficials. Ahir en vaig rebre una en forma de díptic, que a la primera pàgina duu això:

És l'escut de l'Ajuntament de Barcelona. Això significa que és una invitació oficial. Suposant que a l'interior trobaria la informació sobre l'acte al qual m'han convidat, l'obro i em trobo... això:

Són els noms de l'alcade de Barcelona i de la regidora d'un districte. Però la resta, la deuen haver imprès amb amb tinta invisible?

2 comentaris:

OLGA ha dit...

Ostres!!!

quina intriga!

Anònim ha dit...

El sobre ve de la Regidoria de Dones i Joventut. Suposo que deu ser una invitació per a la celebració institucional del Dia de la Dona (me l'envien cada any). Què pot haver passat? Que s'hagin oblidat d'imprimir el text de la invitació? O que en el moment d'imprimir la que m'han enviat caigués un paper damunt del lloc on havia d'anar el text? Deu ser només la meva la que no té text o totes hauran sortit igual?