El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

diumenge, 3 de febrer de 2008

No he anat de rebaixes!

Ho he aconseguit! Enguany he resistit la temptació i no he anat de rebaixes! No és que sigui una compradora compulsiva de rebaixes --mai no faria cua davant la porta d'uns grans magatzems per entrar-hi corrent el primer dia de rebaixes --, però habitualment aprofito les rebaixes per comprar-me roba que necessito --o que crec que necessito.

Pel que fa a les necessitats de roba, sovint ens les creem nosaltres mateixos. El meu vestuari no és molt extens, però en mirar l'armari he vist que estava ben proveïda i que, com mai m'han agradat les modes estridents, podia passar amb el que tenia sense que es vegi passat de moda --i si s'hi veu, però a mi m'agrada i m'hi trobo còmoda, tant me fa...

A les rebaixes d'hivern acostumo a comprar-me alguna parka o peça d'abric per l'estil. Però ni l'hivern passat ni aquest han estat excessivament freds. La parka que vaig comprar a les rebaixes del 2007 està encara molt nova i en l'armari conviu amb algunes de rebaixes anteriors.

Prop de casa tinc uns grans magatzems molt populars (gairebé els únics que hi ha i que han anat fagocitant els altres). Hi he passat al costat algunes vegades durant el mes de gener i n'he vist els aparadors cridaners (per què seran tan barroeres les representacions de les rebaixes ens els aparadors?) i he vist sortir-ne la gent carregada de bosses. Pensar que jo NO hi havia entrat a comprar m'ha fet pujar l'autoestima fins a alçades insospitades.

Pensant-ho bé, però, crec que al febrer hi ha les segones rebaixes. I si potser hi trobés alguna superganga....?