El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

diumenge, 16 d’agost de 2009

Si voleu un massatge al...s glutis...

Si voleu un massatge als glutis i també a l'esquena, seieu una estona a la terrassa del bar que hi ha l'entrada del Museu Nacional d'Art de Catalunya. El massatge és gratis, us el farà la cadira en moure-us-hi al damunt o refregar l'esquena a l'espatllera:

I abans o després del massatge, entreu al Museu i visiteu l'exposició Això és la guerra!, amb fotos de Robert Capa (1913-1954) i de Gerda Taro (1910-1937). Val la pena!

3 comentaris:

maikix ha dit...

Confesso que quan vaig seure-hi, no pensava que fossin tan còmodes.

zel ha dit...

I en són molt i molt, caram, jo també vaig quedar parada en seure'm en una de semblant.

La lectora corrent ha dit...

Jo també vaig seure-hi pensant que aquells bonys se'm clavarien al cul i a l'esquena. Però l'efecte és fantàstic.