divendres, 16 de maig del 2008

Vicky Cristina Barcelona

Actualització 19.09.2008
El trailer de Vicky Cristina Barcelona que hi havia a YouTube i del qual vaig posar un enllaç en aquesta entrada, ja no funciona; el vídeo va ser retirat perquè no tenia el permisos adients. Podeu veure'l en el web oficial del film.


El trailer no diu molta cosa, llevat de la promiscuïtat del personatge de Javier Bardem. Haurem d'esperar al setembre per veure si, com he sentit en algun lloc, sembla més una pel·lícula d'Almodóvar que de Woody Allen.



Actualització, 18.05.2008
Pel que vaig sentir anit a La finestra indiscreta i pel que he llegit avui a El País, estic segura que Vicky Cristina Barcelona no em decebrà. Diu el cronista de El País: "A los 10 minutos de empezada la película comienzo a sonreír y poco después siento la bendita llegada de la carcajada, sensación que se va a repetir hasta el final. Salgo alegre del cine y durante la cena volvemos a evocar gags, situaciones, diálogos y personajes. [...] Vicky Cristina Barcelona es tan divertida como inteligente, tan conscientemente ligera como maliciosa..." Això és el que busco habitualment quan vaig al cinema. Per patir, només em cal veure el telenotícies o fullejar la premsa.