dissabte, 19 de maig del 2012

La Bandera nacional

Entre les "joies" que vaig recuperar ahir en una carpeta oblidada des de feia anys, hi havia l'envàs d'aquest producte per preparar una gasosa casolana o per fer servir en comptes de llevat per a l'elaboració de coca, magdalenes o altres productes de rebosteria. La marca és "La Bandera Nacional con la Cruz de Santiago". És una marca registrada, però no crec que els fes falta; dubto que a ningú altre se li acudeixi de posar un nom com aquest a un producte comercial.



Per cert, ho fabriquen a Castelló.

3 comentaris:

Júlia ha dit...

Les marques d'aquests productes són tot un poema, n'hi ha de molt curiosos i alguns encara existeixen.

Mercè Piqueras ha dit...

Júlia, aquesta mena de sidral, que serveix també com a llevat artificial, vaig comprar-lo en un supermercat proper a casa fa potser deu anys, però no lo l'he tornat a veure mai més. Però vaig mirar en el web i encara el fan.

Segona volta ha dit...

Hola, Mercè, jo vaig comprar esta gasosa fa poc, per fer un pastís de formatge.