diumenge, 6 de maig del 2012

La mainada i Villa Urania

Avui hi ha hagut una concentració de nens i nenes que havien anat a escola a Villa Urania. Han penjat cartells demanant que no enderroquin aquell lloc i també han fet dibuixos i escrit consignes en el terra del carrer Saragossa. Aquí va un mostra de les seves reivindicacions (m'ha fet gràcia que ja hi hagi mainada "indignada"):

Villa Urania des del carrer Saragossa

"Prohibit No dastruiu la ascola"

"No ho destruïu! Si us plao Estem indignats"

El testimoni de la mainada també a la calçada del carrer Saragossa

Convocatòria per a dilluns en el mur de la Via Augusta

El compte enrere ja està molt avançat. Jo sóc bastant escèptica i, malgrat que estigui participant activament en aquest moviment de protesta, dubto que l'enderrocament pugui aturar-se. Cap partit polític dels que tenen representació en el districte ha dit res sobre aquest afer. I segons diuen, el veïnat hi està d'acord. Després seran fets consumats. De tota manera, sempre queda un bri d'esperança.

3 comentaris:

Marta ha dit...

Hola Mercè!
Veig que estàs molt concienciada amb aquest tema. Jo visc al barri i fins fa poc no m'havia assabentat de la bellugada. No acabo de veure clar com s'ha arribat fins aquí. Segons el President de la Associació que viu davant de casa amb negoci just sota el meu balcó, sembla que havíen donat els vist-i-plau de l'enderroc a l'Ajuntament ja fa mesos. Ara sembla que altres veïns no hi estan d'acord. No sé com acabarà. És llàstima que la torre vagi a terra.

Mercè Piqueras ha dit...

Marta, com a interessada per la història de la ciència, de seguida que vaig assabentar-me del projectat enderrocament, vaig afegir-me al moviment de protesta i en vaig fer difusió per tants llocs on vaig poder: bloc, tweet, Facebook. I vaig començar a enviar tweets a l'alcalde (després molts més gent ho ha fet) aprofitant que té presència a twitter (@xaviertrias). I ara m'arriba la bona notícia que de moment no s'enderroca!

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

Sí la veritat és que ens posem contents, sobretot si el que prometen el complen ...
Ja ho veurem, ara la família és la que ha de prendre les regnes d'aquest tema, i fer complir el testament i sobretot la seva voluntat, si això no es compleix, per a què nassos fem testament ...?
Moltes Gràcies ha estat un plaer contestar teu bonic comentari, abraçades i gràcies.