El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

dimarts, 20 de setembre de 2011

Mirant enlaire (III): un mussol en el Raval

Mirant enlaire pel barri del Raval he descobert aquest mussol:


És a la paret de l'edifici del Consell Superior d'Investigacions Científiques, a la cantonada amb el carrer del Carme. És un "mosaic" fet amb xapes. Qui l'hagi fet, o és un gegant o ha necessitat una escala per enfilar-se fins a aquella alçada, gairebé on hi ha situada la placa amb el nom del carrer. Per cert, no sé si és el meu astigmatisme o la perspectiva de la foto que m'ho fa veure així, però posaria mà al foc que la placa està clavada una mica torta.

Foto: M. Piqueras (20.09.2011)

5 comentaris:

Pakiba ha dit...

Mira que paso de vegades i no m'he donat compte!!!.

Lectora corrent ha dit...

Pakiba, em fa l'efecte que és recent. Jo hi passo moltes vegades i és el primer cop que l'he vist.

Barcelonauta ha dit...

És ben eixerit i ja porta des d'abans de l'estiu...

Lectora corrent ha dit...

Doncs jo no m'hi havia fixat fins que ahir el vaig veure.

dek ha dit...

Www.chapapop-dek.blogspot.com