divendres, 29 d’abril del 2011

¡Lo que papá no tiene tiempo de hacer!

Fa unes setmanes vaig veure aquesta furgoneta aparcada en el carrer de Joan Güell, a Les Corts. Des de L'altre costat del carrer només podia llegir-ne bé el títol de la part superior: ¡Lo que papá no tiene tiempo de hacer!


Com que l'anunci es pot donar a moltes interpretacions, vaig apropar-me a la furgoneta per llegir els serveis que oferia el seu propietari. Quina desil·lusió! Era l'anunci d'un lampista!

Foto: M. Piqueras (28.03.2009)

4 comentaris:

fra miquel ha dit...

Jo en vaig trobar una de semblant, l'any passat:

http://bancambvistes.blogspot.com/2010/11/todo-todotodo.html

Corre pel meu barri i sovint la veig aparcada al carrer de sota de casa
:o)

petons

La lectora corrent ha dit...

Fra Miquel, ambdós juguen amb la interpretació equívoca que s'hi pot donar. Si més no, han aconseguit que tu i jo els fem propaganda.

jarano Canet ha dit...

Bona nit: aprofito aquest espai per felicitar-la. Buscava jo un blog que sense cap mena de compromis, parles de tot, del que ha anat trobant i tot el que li passa per el cap. Li prometo la seguiré, i així ho ting anotat a "favorits". També m'hi apuntaré al Facebook. Bona sort... i aprofitant la vinentesa, bon any nou. Un "futurible" amic, Josep (peró informaticament me signo JARANO).

Lectora corrent ha dit...

Gràcies, jarano. I benvingut!