El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

divendres, 29 d’abril de 2011

¡Lo que papá no tiene tiempo de hacer!

Fa unes setmanes vaig veure aquesta furgoneta aparcada en el carrer de Joan Güell, a Les Corts. Des de L'altre costat del carrer només podia llegir-ne bé el títol de la part superior: ¡Lo que papá no tiene tiempo de hacer!


Com que l'anunci es pot donar a moltes interpretacions, vaig apropar-me a la furgoneta per llegir els serveis que oferia el seu propietari. Quina desil·lusió! Era l'anunci d'un lampista!

Foto: M. Piqueras (28.03.2009)

4 comentaris:

fra miquel ha dit...

Jo en vaig trobar una de semblant, l'any passat:

http://bancambvistes.blogspot.com/2010/11/todo-todotodo.html

Corre pel meu barri i sovint la veig aparcada al carrer de sota de casa
:o)

petons

La lectora corrent ha dit...

Fra Miquel, ambdós juguen amb la interpretació equívoca que s'hi pot donar. Si més no, han aconseguit que tu i jo els fem propaganda.

jarano Canet ha dit...

Bona nit: aprofito aquest espai per felicitar-la. Buscava jo un blog que sense cap mena de compromis, parles de tot, del que ha anat trobant i tot el que li passa per el cap. Li prometo la seguiré, i així ho ting anotat a "favorits". També m'hi apuntaré al Facebook. Bona sort... i aprofitant la vinentesa, bon any nou. Un "futurible" amic, Josep (peró informaticament me signo JARANO).

Lectora corrent ha dit...

Gràcies, jarano. I benvingut!