dissabte, 22 de maig del 2010

Espelma per treure bona nota

Vist a la porta d'una botiga esotèrica a Mataró:


Tenint en compte que l'espelma no és per aprovar, sinó per treure bona nota, deu ser una espelma de luxe. La llàstima és que tingui caducitat: només és per als exàmens de juny.

Ja ens podem oblidar d'allò que ens ensenyaven, que a més de pregar cal treballar o, com diuen en castellà, "a Dios rogando y con el mazo dando". A partir d'ara, amb una espelma, ja n'hi ha prou.

I el cas és que aquestes botigues fan negoci.

Foto: M. Piqueras 20.5.2010

8 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

em temo que cal també un for ajut dels colzes

M. Antònia ha dit...

Molt bona!

La lectora corrent ha dit...

Jesús M., em sembla que la persona que va escriure el cartell, quan va fer l'examen de llengua no devia gastar massa els colzes ni devia tenia una espelma.

OLGA ha dit...

:D
Si algun dia trobes algun remei per poder posar més hores al dia, dis-m'ho!

fra miquel ha dit...

Molt Bona!
No sé si coneixes el meu "Banc amb Vistes"
http://bancambvistes.blogspot.com/
I penjo fotos d'aquesta mena.

Una abraçada

Mercè Piqueras ha dit...

Fra Miquel, no coneixi el teu "Banc amb vistes". Molt bo! Per cert, si el semàfor enamorat és el del passeig de Sant Joan, cada vegada que hi passo em quedo amb les ganes d'aturar-m'hi per fer-li una foto. Però sempre hi passo amb presses i mai no ho he fet.

La lectora corrent ha dit...

Olga, jo també la voldria, una espelma per posar més hores al dia.

fra miquel ha dit...

Em sembla que et pots copiar la foto des de'l meu blog. Si no ho aconsegueixes escriu-me un "e-mili" i te la envio (l'adreça la trobaràs al meu perfil)