dimarts, 4 de maig del 2010

Tavistock, Devon i Cornualla (I)

Finalment aquesta setmana he pogut fer el viatge a Anglaterra que el núvol del volcà islandès em va frustrar a mitjans d'abril. Vaig deixar a Barcelona un dia plujós i, pel que em diuen, el temps rúfol continua. A Anglaterra i Cornualla, en canvi el temps força bo. Estones de sol intens alternen amb cels parcialment ennuvolats, però predomina el bon temps. Ahir, dimarts, la major part del temps va lluir un sol espatarrant.

Dimarts, a les set del matí vaig sortit a fer un passeig perquè fins a dos quarts de vuit no es podia esmorzar. A aquella hora, el sol era encara baix i, en filtrar-se de gairell entre els arbres que hi ha davant de l'hotel, les fulles prenien tonalitats variades i molt diferents que en les hores que el Sol està alt.


Ara sec a costat d'un finestra en el bar de l'hotel, mentre espero l'hora en què Peter, un càmera anglès (treballa com a freelancer per a diverses cadenes de TV britàniques), vingui a recollir-nos per tornar a Lauceston, on ahir vam passar gairebé tot el dia. La vista des de la finestra que tinc al costat és com la de la foto, però ara el Sol està més alt. L'edifici que es veu és l'església parroquial de Tavistock, construïda en el lloc on hi havia hagut una abadia benedictina, de la qual només queden algunes restes.

Peter és aquí. Marxem a Lauceston. Si aquest vespre tinc temps i connexió a Internet, posaré algunes fotos de la primavera per aquestes terres. És una meravella.