El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

divendres, 7 de gener de 2011

Samarretes que segueixen el ritme de la música

Per 16.79 o 21,27 euros podeu tenir una samarreta que porta incorporat un equalitzador luminescent que respon a la música ambiental originant una gràfica de colors.






Podeu trobar-les a Flashwear.com, un botiga virtual.

4 comentaris:

Pakiba ha dit...

Molt interesant.

fra miquel ha dit...

Quantes te n'has comprat? :DDD

amparo ha dit...

Vaja, m'agraden!!!
Igual m'en compre una.

La lectora corrent ha dit...

No me n'he comprat cap. Em posaria molt nerviosa dur una samarreta així o tenir davant meu una persona que en dugués una.