diumenge, 25 d’abril del 2010

Revoluçao dos Cravos


Em sembla que mentre el meu cap funcioni com cal no oblidaré el 25 d'abril de 1974, aquell dia que, amb la família, vaig travessar el Guadiana per anar a passar el dia a Portugal. No ho torno a explicar perquè seria com les batalletes de la tercera edat, però si algú té curiositat de saber què feia jo a Portugal el dia de la Revolució dels Clavells, pot llegir això que vaig escriure el 2008

Grândola, vila morena
Terra da fraternidade
O povo é que mais ordena
Dentro de ti ó cidade.
José Afonso (1929-1987)

En el vídeo, de la televisió gallega, un grups d'artistes entre els quals hi ha Dulce Pontes i João Afonso, nebot de José Afonso, canten Grándola, vila morena en un homenatge que es va fer a José Afonso (no s'indica la data):



Foto: Henrique Matos, Wikimedia Commons