diumenge, 5 de juliol del 2009

La casa més estreta? (III)

Deu ser la casa més estreta de Londres? És el que m'havien dit i em feia gràcia veure-la. M'havia apuntat el nom del carrer on es troba i --no hi ha mal que per bé no sigui-- vaig adonar-me que era proper a l'hotel on m'allotjava i al qual espero no tornar més.

Havia llegit que la casa fa 1,65 metres d'amplada. No puc assegurar que sigui cert, però si és més ample, no crec que ho sigui gaire més. Es troba a Goldhawk Road, en el barri de Shepherd's Bush i sembla que la van construir en l'espai que havia quedat entre dues cases existents. He llegit que té cinc pisos, però des del carrer no se'n veuen més que tres. De tota manera, en aquella zona hi ha carrers amb molt de pendent; potser per la part del darrere hi hagi dos pisos més baixos que el nivell del carrer.

En aquesta casa hi havia hagut una botiga de barrets (ens ho recorda el barret que hi ha en l'aparador) i el 2005 el propietari que la tenia des de feia catorze anys la va posar en venda; en demanava 525.000 lliures. Deu haver pagat algú aquest preu per la caseta?

Foto: M. Piqueras, 03.07.2009