El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

divendres, 4 de febrer de 2011

La lluita continua

Un dia més la meva mirada s'escapa de tant en tant d'un monitor --el de treball-- a l'altre on les piulades de @NadiaE em posen al corrent del que passa a la plaça Tahrir d'El Caire i el que representa aquest moviment de protesta per a ella i per al poble egipci. De tota manera, devem ser tants milions les persones que estem pendents de twitter, que de tant en tant em surt això:


 Algunes de les coses que ha dit Nadia avui:
Al llarg d'aquests dies, el pare ens ha encoratjat per sortir i fer que les coses canviïn. Aquest matí m'ha dit que anés en compte.
Tinc la sort de tenir una família i uns amics que donen suport al que estem fent.
En veure tota mena d'egipcis possibles avui, estic molt orgullosa.