dilluns, 19 d’agost del 2013

Mirant enlaire (XV): pel Rosselló

En realitat, per una zona reduïda del Rosselló al voltant de Prada de Conflent. En aquest cas, a Illa o Illa del Riberal (Ille-sur-Tet en francès):

Monument als caiguts, a Illa

Quan acaben les classes de la Universitat Catalana d'Estiu ja és tot tancat. Cal conformar-se a veure el monestir benedictí de Sant Miquel de Cuixà des de l'exterior:
Sant Miquel de Cuixà, campanari

Un altre campanar romànic, el de l'església de Sant Jaume, del segle XII, a Vilafranca de Conflent:



Vaig agafar jaqueta de pluja (amb caputxa) i jersei. Ahir em pensava que havia carregat inútilment amb unes peces que no em farien falta, perquè a aquesta hora érem a 31 graus. Però avui, potser encara em faran servei (encara que no sembli, jo mirava cap amunt; he inclinat la càmera perquè no es veiessin els cotxes en primer pla):



Fotos: M. Piqueras (18 i 19.08.2013)