El 2004, en inscriure'm per crear aquest blog, vaig haver de posar-li un nom. El títol triat no és original. Fa anys Marta Pessarrodona
va titular així uns articles per al diari Avui, en record de Virginia Woolf, que va anomenar "La lectora corrent" uns reculls de crítica literària.

dilluns, 28 de gener de 2008

Mosquits tigre simpàtics

En al cerca d'informació sobre la presència del mosquit tigre (Aedes albopictus) a Catalunya, on es va detectar per primera vegada el 2004, he anat a parar a un web del Consell Comarcal del Baix Llobregat dedicat en exclusiva a aquesta nova plaga. La primera plana és d'aquelles que fan només d'entrada, sense aportar informació. Normalment el pas per aquestes planes em sembla una pèrdua de bits i de temps. Avui però, m'he entretingut veient dansar a la pantalla uns mosquits que generava jo mateixa en moure el ratolí. Tot i que la picada d'aquest mosquit no tingui res d'agradable, aquesta entrada al web m'ha semblat molt simpàtica.


Vista lateral d'una femella adulta de mosquit tigre, Aedes albopictus
(Foto: J. Gathany/CDC)