dijous, 12 de novembre del 2009

Nasoa tanca el 14 de novembre



Nasoa, al carrer Portaferrissa de Barcelona (per pocs dies)


Em costa trobar roba amb la qual em senti còmoda, i no m'agrada perdre el temps remenant per botigues i grans magatzems. Fa alguns anys vaig descobrir Nasoa, una botiga del carrer Portaferrissa on venien roba de cotó i altres fibres naturals. De tant en tant hi he comprat algunes peces: bruses i pantalons principalment. Vaig comprar-hi un jersei de llana d'alpaca que mentre em va durar era el meu favorit: suau, lleuger i abrigava molt. I crec que era sense tenyir.

Fa dies que hi volia anar per comprar-me algun altre jersei. No em feia res que fos igual que el que vaig tenir; no m'importa repetir de pantalons, jerseis o sabates, si trobo un model que m'agrada. Aquesta tarda, després de diverses reunions tenia ganes de caminar una mica i he anat des de la Ciutadella a la Rambla. En passar per la plaça del Pi m'he recordat de Nasoa i he girat cap al carrer Portaferrissa. M'alegro d'haver-ho fet: la botiga tanca dissabte i encara he pogut comprar-hi un parell de jerseis pel preu d'un (els tenien amb un 50% de descompte).



En una època de crisi, en què tants negocis tanquen perquè no poden sobreviure, m'ha agradat saber que la causa del tancament de Nasoa no és la situació de crisi, sinó que se'n van als Estats Units, on ja tenen muntada una botiga a Miami. Es diu Ekotik. En el web explica que Ekotik va néixer el 2008 a partir de Nasoa Cotton d'Europa. A la pàgina principal del web diu que els seus productes es poden comprar a través d'Amazon, però és difícil comprar roba sense emprovar-se-la. Suposo que la compra d'avui haurà estat la meva darrera d'aquesta casa, llevat que els vagi tan bé que comencin a vendre franquícies i tornin de nou a Barcelona. Tant de bo!

Si us agraden les fibres naturals, aprofiteu: només queden dos dies!