Malgrat la meva poca simpatia envers aquesta companyia, fa un parell de mesos vaig optar per contractar el programa que anomenen "Fusión", que inclou el telèfon fix, la connexió a Internet per fibra òptica i el telèfon mòbil. (Vaig sumar el que estava pagant per separat a diverses companyies i em va semblar que Movistar Fusión m'estalviava diners).
Des del principi he tingut diversos problemes. En alguns casos, he trobat gent molt amable, que m'ha resolt el problema o m'ha indicat com resoldre'l, o que no podien fer-hi res perquè era qüestió de la política de la companyia. Però quan un noi em va atendre per la meva queixa que no podia connectar a Internet des del mòbil, com que era un aparell que jo havia tingut abans amb una altra companyia --i sempre amb connexió a Internet-- em va suggerir que anés a una botiga d'aquella companyia perquè m'indiquessin com fer la connexió a Internet... de la competència!
El mes de març vaig viatjar a Praga i des d'allà em va ser impossible trucar a Barcelona (a Barcelona i enlloc; no podia fer cap trucada). I quan he provat de trucar a l'estranger des de Barcelona, també m'ha estat impossible. Estava segura que no era un problema de l'aparell, perquè anteriorment havia sortit a l'estranger i havia pogut trucar a casa; i no només des de països europeus, sinó des dels Estats Units i des Qatar.
Per què, amb Movistar, no podia fer el que altres companyies m'havien permès anteriorment? Avui ho he sabut: per prevenció. No em van activar el servei de trucades internacionals (des d'aquí a l'estranger o des de l'estranger a qualsevol país) per prevenir que la meva factura es disparés. Ves per on, Movistar es preocupa pels interessos de la clientela i els protegeix desproveint-los d'un dels seus serveis, perquè no es dispari la factura.
I jo em pregunto: per què no ho avisen quan fas la contractació? Si al cap del més la factura em puja més del que és habitual perquè he fet trucades internacionals, seré jo qui haurà de pagar-ho, no la companyia. Doncs no; ningú no m'ho va preguntar i quan avui un noi molt amable ha atès les meves queixes (aquesta no era l'única) m'ha explicat que, en el meu compte, les trucades internacionals no estaven activades. M'ha demanat l'alta d'aquest servei, però hauré d'esperar un dos dies laborables perquè es faci efectiu.
Te explico: hace dos semanas que me interesé por la fusión de moviestar.
ResponEliminaTengo el fijo con ellos y el movil con Vodafone.
Mi hijo me dijo que el movil lo hiciera con Yoigo y que me quedara con Moviestar en el fijo que aunque fuera mas caro (60 €) es mucho mejor y no se corta nunca. Y eso es cierto.
Tuve la mala fortuna de contestar a la llamada del movil de Moviestar y hay dias que me han llamado 18 veces al movil y 4 al fijo. Hasta que por fin les he demandado por acoso.
Ahora sigo con el fijo de Moviestar pero me he pasado al Yoigo de 20 euros al mes con todos las ventajas (internet, wifi y 300 minutos/mes). Quizá sea mas caro que la Fusion, pero una vez te atrapan con las dos lineas ya no puedes escaparte , y el año que viene si quieres prescindir de una ya no lo puedes hacer, y eso es lo que no quiero con telefonica ni con Vodafone, porque después pasa lo que pasa y lo que te ha pasado a ti.
Gracias por la información
Gràcies pels comentaris, Miguel. Jo vaig comptar que, econòmicament, em convenia la Fusión. Si no vols que et facin trucades, pots apuntar-te a la llista Robinson (jo ho vaig fer i al cap de dos mesos ho vaig notar). Però els de Vodafone, com que no podíem fer-me trucades quan els vaig deixar, perquè estava apuntada a la llista Robinson, em van enviar un comercial a casa! Recordo que va venir un dissabte a la tarda. Insistia des de l'intèrfon, que volia explicar-me els avantatges que tindria si tornava a Vodafone. Naturalment, no li vaig obrir la porta.
ResponElimina