diumenge, 2 de desembre del 2012

Mirant enlaire (XII)

Mirant enlaire per Barcelona el primer diumenge de desembre. M'ha estranyat que un diumenge hi hagués embussos de trànsit a la plaça Catalunya i en apropar-me al carrer Fontanella he entès per què: el carrer estava tallat i hi havia una gran grua que agafava alguna cosa del terrat de l'edifici de la Telefònica.



En el Palau de la Música, val la pena mirar enlaire i cap a qualsevol lloc. Tant, que moltes vegades he de tancar els ulls, si vull concentrar-me en la música que hi sona. Una vegada, una senyora que seia al meu costat --i que jo no coneixia de res-- em va preguntar si no em trobava bé, perquè jo estava amb els ulls tancats i es notava que no era pas per son.






Com que sembla que no podem escapar-nos d'il·luminar la ciutat pels volts de Nadal, com a mínim ara es fa amb un tipus de llum de poc consum. El carrrer Comtal:


Fotos: M. Piqueras (02.12.2012)